LIX e LGTB #AsMunicipaisEntenden

· 53 Christopher Street. Greenwich Village – New York ·

Os Disturbios de StoneWall (28 de xuño do 1969) marcaron un inicio a prol do colectivo LGTB e ao recoñecemento dos seus dereitos. Dende entón e cada mes de xuño, conmemórase tal reinvindicación coa celebración do Día do Orgullo.

BIBLIOTECA: LIX E DIVERSIDADE SEXUAL LGTB

O compromiso que as Bibliotecas Municipais temos en relación a esta efeméride é permanente. Non só participamos na transformación das desigualdades sociais e culturais senón que tamén tentamos implementar accións efectivas e inclusivas con vistas a unha diversidade sexual que reforce a educación plural dende idades temperás.

Os contos son as nosas ferramentas máxicas (educativas e formativas). Excelentes vehículos de comunicación que fomentan aptitudes e desenvolven actitudes. Axúdannos a promover a igualdade e detectar estereotipos sexistas, homófobos e transfóbicos dende o respecto á diversidade.

Mais o traballo se é en equipa resulta moito mellor. É por iso que vos queremos facer partícipes desta “reinvindicación permanente” achegando lecturas (dirixidas a nenos e nenas de 0 a 8 anos) que axuden a entender a diversidade como elemento enriquecedor da nosa sociedade. Variedade de historias para compartir no fogar-escola e establecer bases coa fin de evitar posibles discriminacións en idades adultas.

Só tedes que visitar as nosas bibliotecas, levar en préstamo algún destes materiais e unirvos á campaña municipal “Vive a túa Cor. Sexualidades Diversas, Identidades Libres” co obxectivo de reivindicar os dereitos e visibilizar ao colectivo LGTBQI Rainbow Flag on Apple iOS 10.3 SUPPORT US!